Thursday 17 January 2013

Cosmoderm Tea Tree Oil

Penyelesaian Muktamad Untuk Masalah Jerawat.

Cosmoderm Tea Tree Oil bertindak menyelesaikan PUNCA masalah jerawat dengan membebaskan kotoran yang tersekat agar jerawat tidak timbul lagi. Ianya diperbuat daripada ramuan aktif semulajadi Tea Tree Oil. Dibawah adalah senarai barangan berasaskan Tea Tree Oil ini.


Tea Tree Oil Facial Cleansing Foam with Vitamin E


Membersih kulit berminyak secara mendalam tanpa menghilangkan kelembapan kulit. Kulit menjadi lebih bersih dan segar.

RM 15.90 / 125ml


 
Tea Tree Oil Clarifying Toning Lotion

 

Toner tanpa minyak yang dapat melicinkan dan melegakan kulit gatal dan radang kulit. Membantu dengan membuang kulit mati supaya kulit kelihatan lebih sihat terutamanya lepas cucian. Membantu mengecilkan liang roma, mengelakkan pembentukan parut
Hitam selepas jerawat kering dan mengurangkan produksi minyak.


 
RM19.90 / 125ml




Tea Tree Oil Day / Night Moisturiser (SPF15)


Menghalang kulit dari kesan penuaan awal dengan bahan-bahan aktif Anti-Penuaan yang boleh membaiki sel, menggalakkan proses pembaharuan kolagen dan membantu melembabkan kulit. Pelembab yang merawat sambil melindungi dari sinar matahari pada siang hari dan membaharui sel-sel pada waktu malam.


RM18.90 / 50gram



Tea Tree Oil Purifying Mask

Membersih kulit secara berkesan dengan menyerap minyak kulit berlebihan dan kotoran, di samping melegakan kulit-kulit sensitif. Membantu membuang toksin dan melegakan kegatalan dan radang kulit. Untuk penyelesaian masalah jerawat yang lebih cepat bila digunakan dengan set Tea Tree Oil.


RM20.90 / 125ml




Tea Tree Oil Shower Gel

Membasmi kuman sekaligus menyelesaikan masalah kulit seperti jerawat badan dan kegatalan. Kulit rasa segar, licin dan lembab selepas penggunaan. Boleh selesaikan masalah bau badan bila digunakan bersama Magic Lotion.

RM 11.90 / 400ml




Tea Tree Oil Lotion Talc


Gabungan unik bedak dalam bentuk losyen yang dapat melembabkan kulit sensitif dan terengsa. Sesuai untuk melegakan ruam panas, gatal, alahan dan selamat digunakan untuk bayi. Sesuai digunakan pada cuaca panas ketika berpeluh di mana kulit akan mudah dijangkiti fungi, bakteria dan ragi.


RM11.90 / 125ml




Tea Tree Oil Magic Lotion
Bertindak sebagai deodoran dan menyelesaikan masalah kulit seperti jangkitan fungi, jerawat badan, irritasi kulit dan kesan selar matahari dengan rasa segar dan sejuk serta merta. Deodoran semulajadi dengan bau yang menyenangkan . Disyorkan unutk mengguna Tea Tree Oil Shower Gel Untuk kesan yang lebih efektif.


 
RM18.90


Kepada anda yang berminat untuk mencuba produk yang suci dan halal ini, anda boleh berhubung terus dengan saya sama ada SMS/Call @ WhatsApp ke nombor 011-1177 5277. Saya akan cuba membantu menyelesaikan masalah kulit anda.



No comments:

Post a Comment